Målrettede reklamer og optimeret indhold

Med Landingssider for specifikke reklamer ledes kunden med så få ”klik” som muligt til det rette sted. Alle vores kampagner har links til disse Landingssider. Det hjælper os også med at lave dybdegående rapporter og analyser af brugernes adfærd på hjemmesiderne. Vi optimerer konstant baseret på Heat-maps, Scroll Depth og Click maps, men udfører også Split test Experiments for at undersøge, hvad der fungerer bedst.

Features til optimering af Landingssider

Når alt er på plads evaluerer og analyserer vores team konstant hjemmesidens ydeevne og den adfærd de besøgende har. På den måde sikre vi at hjemmesiden med tiden vil fungere endnu bedre. For at kunne gøre det, bruger vi up to date features, der giver os de bedste målinger af brugernes adfærd.

  • Heat-Maps
  • Click Maps
  • Scroll Depth
  • Split Tests

Landingssider og Google

Normalt tilbyder vi også at få hjemmesiderne indekseret hos Google. Det betyder, at vi skaber gode SEO på siderne, indsætter Tags og laver Meta Descriptions, så Google kan finde dem, selv hvis din reklame ikke bliver udløst af en søgning.